On taas jääny pitkän aikaa kirjottamatta. Oon vaan syöny ja syöny ja ei oo oikeen ollu aikaakaan. Kuitenkaan, ei tee hirveesti mieli kirjottaa pelkkiä epäonnistumisia.
Ja en hirveesti mitään mun tekemisiä viiti kirjotella ettei kukaan tunnista. Onkohan mulla yhtään merkintää missä en miettis tota tunnistamista... :D:S

Nyt kun koulutkin on alkanut, menee kaikki aika siihen. Aion panostaa tänä vuonna erityisen paljon.
Jos koulu päättyy kahdelta, saatan tehdä läksyjä vaikkapa ilta seitsemään, vaikka alottaisin heti. Joko niitä vaan tulee niin järjettömän paljon tai joskus on vaan joku asia jota en tajua. Mun on vaan pakko funtsia sitä niin kauan, että tajuan, että varmasti kans sitte opin sen.
Jos on harkat, saatan pakertaa läksyjen parissa iltamyöhään. Koulua on ollut n.viikko, oon jo ihan stressaantunut (nään hirveesti painajaisia, tai sitte on unettomia öitä) ja oon jo ehtiny sairastuakki. En tiiä yhtään miten kauan jaksan.

Oon ollu keväästä asti masentunu ja stressaantunu, tuli ihan fyysisiä ongelmia terveyden kanssa yms.
Nyt mulle on tullu myös joku ihme rakkauden kaipuu ja mietin varmaan jokaisen 15-25v pojan/miehen kohdalla, miten me oltais onnellinen perhe kun eka oltais rakastuttu niin että sattuu ja sitte saatais pikku poika tai tyttö ja elettäis vaan onnellisina :)
Haluaisin nyt ekaks ees sen poikakaverin. Tai rakastua. Tai ihan mitä vaan kuhan ois ees jotaki. Elämä on vitun tylsää ja pelkkää paskaa ku on vaan yksinyksinyksinyksinyksin.........................................

Nyt kuitenki vähän ilosempiin aiheisiin (tai ainaki vähemmän masentaviin toivottavasti).

Oon alottamassa postcrossaamisen :) Haluan kokeilla millasta se on. Oon jo saanu osotteet yms. mihin mun pitää lähettää ja ostanu kortit. Otin siis heti 5 osotetta mikä oli se korkein määrä.
Oon jo kirjottanu kai kolme tai neljä korttia, vielä puuttuu yks postimerkki. Vien aamulla neljä postiin ja varmaan vielä myöhemmin sen viidennenki. Toivottavasti saan sitte pian jo omat kortit, ettei menis ihan puolta vuotta :)

Voisinpa tähän listata tän päivän syömiset, ku en oo pitkään aikaan ees miettiny semmosia asioita. Nyt ku kuitenki aattelee että mulla miljoona muutaki asiaa mietittävänä ni en enää ihmettele tätä miten oon tavallaan "unohtanu" tän laihdutuksen.

- marjamuromysliä ja maustamatonta jogurttia
- tonnikalalasagne (nam :p)
- ranskalaisia, makkara, pihvejä
- ketsuppia, hampurilaiskastiketta
- pari satsumaa

Nuo marjamuromyslit on kyllä ihan niinku karkkeja ku niissä on niin hemmetin paljo kaloreita. Karkit vaan on parempia. Kyllähän tuo kuitenki vähän enemmän käy ruoasta :D

Puntarilla en oo ees käyny pitkään aikaan. Aamulla pitää muistaa käyä, vaan saa nähä miten kerkiän tännekkään kirjotella taas ku harkkoja harkkojen perään yms. Saan vielä huomenna kaksinkertaset läksyt ku olin pari päivää pois koulusta ni en saanu kirjoja eli en voinu tehä niitä aikasemmin jo.

Oon muuten aatellu tehä semmoset "tavoitepisteet" tms :D Eli niinku sims periaatteella. Listaan toiveita ja pelkoja, mitä suurempia sitä enemmän pisteitä. Esim. "mene lenkille 1p", "siivoa huone 1p", "laihdu 10kg 5p" tai jtn. Ja sitte ottaisin semmosen tavotemäärän mitä haluaisin kerätä noita pisteitä mun elämän aikana esim. 50 000. Tiiän kuitenki että en varmaan kerää noita pisteitä mun lopun elämää, mutta luulen että ainaki muutaman vuoden. Voisin siis tehdä välitavoitteita eli vaikka 20 000 pistettä ennen kuin täytän 20v.
Se ois kyllä liian kova varmaan mutta se oliki vaan esimerkki.
Ja tuo on ihan mun oma keksintö ja oon tehny siihen ihan munlaiset säännöt. Jos vaikka saan tietää, että meen ens viikolla risteilylle, saan laittaa toiveisiin "mene risteilylle" tai vaikka pelkoihin jos en haluais.
En oo kyllä varma otanko noita pelkopisteitä tai otanko ne erikseen koska ois ihan kiva varmaan kuitenki seurata miten paljo huonoa on tapahtunu hyvään verrattuna.

Kuitenki, en aio noista pisteistä täällä kirjotella vaan puran näitä mun omia juttuja ihan päiväkirjaan. Jotenki se on musta miellyttävämpää.

Katoin eilen Ylpeys & Ennakkoluulon. Mun oli pakko ostaa se itelle ku oon nähny sen muutaman kerran ennenki ja se on ollu yks mun lemppari elokuvista. Taas se vaan lumos mut :) Pitänee katsoa vielä Titanic ja muita romanttisia ku oon nyt näin rakkausrakkausrakkaus himonen :D Aika jännä ku en oo ikinä oikeen näyttäny mitään mun tunteita kellekkään, ees itelle, ni nyt vaan märisen joka leffassa ja oon ihan hulluna olemattomasta rakkauselämästä :D

Joo meneeköhän liian paksuks tää.
Nyt pitääki mennä tekemään läksyt, kirjottelen kuhan kerkiän taas! :) Toivottavasti ois tullu edes pientä painonpudotusta tosta edellisestä seuraavalla kerralla, tää alkaa nimittäin pikku hiljaa taas nostaa päätään ;) Mietin muuten että pitäiskö mun blogilla olla joku muuki aihe mutta sitte totesin että mitäpä turhaan ku en kuitenkaan niin säännöllisesti ehi kirjottaa. Joo nyt tosissaan moimoi! :D