Eilen söin vielä illalla viinirypäleitä, PALJON. Tosi paljon :D varmaan puoli kiloa.
Maha oliki sitte vähän sekasi :S oksensin ihan vähän vaan.
Lisään sen kohta tonne eilisen listaan että on sitte helpompi kattoa mitä oon syöny jos joskus tekee mieli tsekata =)

Hmm eilen meni siis kävelylenkki (kauppaan lol) ja pyöräily. Kai ton kaupan voi laskea siihen kävelylenkkiin ku kuitenki kävelin ja onhan sinne vähän matkaa..? :/ Jaa no muutenki kävelin koko päivän siellä kaupungilla että omasta mielestä meni ja sehän on tärkeintä =)

Jos tänään saisin vielä jumpattua ja kävisin kävelemässä tai pyöräilemässä (tai vaikka molemmat kun on niin hyvä ilma!) niin huomiselle jäisi vain jumppa ja kävely tai pyöräily ennen lähtöä =) Harmittaa vaan kun viikonloppu menee mössöks. Mutta oon vähä aatellu että ehkä se ei meekkään ku ostan paljo erilaisia hedelmiä enkä yhtään sipsiä ja karkkia niin mullaki on sitte syömistä ku ne muut mässää :;)

Tuntuu jotenki hankalalta lähteä ulos vaikka on noin hyvä ilma :s Kai mää sitte kuitenki lähen, eihän vielä mikään kiire sillain oo. Ahistaa jotenki.

Oon muuten tosi tyytyväinen tuohon mun meikkipuuteriin minkä eilen ostin ! Se on joku MaxFactorin.
Eräs kosmetologi kerran suositteli mulle sitä meikkivoiteen tilalta, ku mulla on niin hyvä iho ettei tarvi mitään finnejä hirveesti peitellä. Ajattelin eilen siellä kaupungilla että eihän tuo mitään peitä (omasta mielestä mulla on sitä peitettävää ;>) mutta en tarvi ees mitää peitepuikkoja tähän lisäks!
Ainut huono on että ehkä vähän liian tumman sävyn otin :/ Vielä ku rusketus tästä hälventyy niin ei hyvä.

Oon muuten aina miettiny, että eikö ne oranssinaamat huomaa, että niiden naama on oranssi ja meikkiraja on kauhea? :O Kun joskus näkee jotain ihan järkyttäviäki.

Kirjottelen vielä illan päälle, toivottavasti ois vaan hyvää kerrottavaa =)

Ainiin, aamupaino 67,2kg. Miks aina unohan sen laittaa melkein!


Lisäilen tähän vielä tän päivän syömisiä, etten unoha niitä ku mulla on tosi surkee muisti :/ :

- ProFeel -jogurtti
- ProFeel -raejuustorahka
- ruisleipä (molemmat puolet), pällä:
-- juustoa 4 paksua siivua
-- margariinia ohuelti
--kurkkua n. 12 pientä palaa
-- ohuen ohut kinkkua 2 siivua
- ohuen ohut kinkku 2 siivua

Tykkään popsia nuita kinkkusiivuja ihan pelkästäänki ;D Ja siis ai v*ttu raastoin vahingossa peukaloon ai ai ai ai :(

Damn oonpa syöny jo tosi paljo vaikka kello on vasta jtn. 12 aamulla!!


Ja loput:

- ruisleipä (vain se toinen puoli)
- n.6 ohuen ohutta (popsin niitä vähä ku ei ollu mittää muutakaa vähäkalorista :S)
- juustoa en muista monta siivua vissii 4
- riisiä
- kanapihvi
- 3 (!!) semmosta pientä kanankoipea joissa ei kyllä ees oo mittää syömistä koska mua ällöttää syyä siitä läheltä lihaa niin syön vaan siitä ne päälimmäiset :D
- jotaki mössöääää
- n.1dl jotaki vadelmamehua


Ainiin ja jokapäivä juon tosi paljo vettä, joskus liikaa, joskus liian vähän mutta yleensä ihan hyvin.