Keksin juuri pari syytä lisää miksi en koskaan onnistu laihdutusprojekteissani.

1) Ruoka, jonka saan valmiina eteeni. En koskaan tiedä mitä aineksia yms. annos sisältää, paljonko se painaa, onko siinä käytetty kevyt vai rasvaisia tuotteita ja muuta sellaista.

2) Itsevarman esittäminen. Tässä melko tärkeä syy omalla kohdallani, hassua että tajusin sen vasta nyt. Olen jo ala-asteelta asti nauranut kun joku on haukkunut minua, ja kotonakin pitänyt oikeastaan kaiken sisälläni. Ei mua kyllä oo haukuttu varmaan sitten viidennen luokan :D Oon ihan suht. suosittu.
Koska olen aina antanut ymmärtää että olen täysin sinut itseni kanssa (mitä nyt kännissä oon vähän purkautunu :S) en kehtaa kertoa kenellekkään laihdutuksestani. Sehän on sitäpaitsi noloa kun tuntuu että epäonnistun aina.

Onpa mulla sekavaa tekstiä tänään, toivottavasti vaikka huomenna ois jotain järkevämpää :D
Meen kaupunkiin parin kaverin kans shoppailee uusia vaatteita kouluun ja jtn tarvikkeita yms. VOI EI tajusin että mehän käyään tietenki mäkkärissä syömässä ! Otan Happy Meal aterian. Mutta voi ei :'( Nyt alko surettaa. Onneks se kävely vähän kuluttaa sitä pois ja sitte jos en syö muuta huomenna niin kai se sitte on ihan ok. Mutta tuun syömään tiiän jo etukäteen että huominen menee perseelleen tätä juttua ajatellen :S

Mulla on ollu jo KAHESTI tänään houkutus lopettaa tää. Haloo, jo eka päivänä. Oon surkee paska :( Eka kerralla söin keksin, mutta onneks vaan yhen.
Mutta jos nyt pärjään ni oon kyllä tosi ylpee musta :) Yösyömiset on mun heikko kohta.
Oikeesti oon niin päättäny, että pystyn tähän ja nyt aion juoda vaan vettä ja purkkaa tähän syömisen himoon.

Lupaan itelleni kuitenki sen mäkkärin tms. ku en kuitenkaan niin usein käy kaupungilla ja kun en tosiaan kerro tästä kenellekkään ja mun kaverit tuntee mut niin hyvin että ne on aina arvannu :D Nyt ei arvaa piän siitä huolen.

Se on kyllä vähän huono ku en voi ees porukoille kertoa niin en saa kotoa niin terveellistä ruokaa :S Mutta ei se haittaa tykkään tosi paljo äitin ruuista. =)

Hei mutta nyt sain idean! Keitänki itelle teetä =) Tosin sen kans tekee mieli leipää :S Voi hitto otan nyt sitte vaan vettä stna =D