Siis miks, miks mulla on niin paksa itsehillintä vai mikä se oli ? :( menin alakertaan ja hoin koko ajan mielessäni "otan vaan vettä, otan vaan vettä" kunnes kuulin itseni kysyvän: "äiti saako noita mansikoita syödä" ja mussutin varmaan kymmenen mansikkaa :( Eikait siinä en oo syöny mitenkään hirveesti tänään, mutta ko se siinä on justii että ku olin päättäny että en syö ja hävisin taistelun mun pään sisällä ja otin sen mansikkakulhon.

ps. kirjotankohan tähän liian usein :D noh, ihan hyvä nyt kirjottaa ku mulla yleensä joka asiassa kiinnostus lopahtaa niin äkkiä :S Varsinki ku koulut alkaa niin en varmana kirjota tänne niin usein. Toivon kuitenki että mun kiinnostus säilyis ees tähän.

Tässä muuten vähän tavoitteita:

kävelylenkki 2x/vko
pyöräilylenkki 2x/vko
kotijumppa 3x/vko

Jumpan voi korvata kuntosalilla, jos sattusin siellä käymään ;D
Tätä aion noudattaa hmm vaikkapa kuukauden ja katsotaan sitten millanen fiilis :)
Mutta tiedän jo nyt että heti menee pielen, koska on tulossa reissu ens viikolla.
Siellä en liiku, vaan syön herkkuja (sipsejä karkkeja, grilliruokaa ehkä?) ja katson telkkaria yms.
Se on sellainen sukulais reissu. Kuitenkin niin harvoin tuollaisia reissuja että se voi olla ihan hyväkin "se viimeinen mässäys" :D Sen jälkeen on varmasti ällö olo joka toivottavasti motivoi tähän!