Kirjotin tähän ni tuli joku "tietokanta on rikki" ja koko vitun teksi hävis jonnekki bittiavaruuteen! Noh en jaksa uuestaan kirjottaa niin pitkää, tässä siis lyhyesti tästä päivästä :D :

Söin liikaa, repsahdin tekemään jotain mössöä jossa oli margariinia, kaurahiutaleita, sokeria, kaakaota, kahvia ja kookoshiutaleita.
En liikkunut yhtään, vaikka ulkona oli upee ilma (!).

Mä siis repsahdin, mutta tällä kertaa aion tosiaanki jatkaa tätä niin kauan ku on tarvis. Ennen oon jättäny leivät uuniin jo ekasta repsahduksesta, mutta ne ei oo kyllä tullukkaan näin pian.

Noh, koko loppu viikkona tuun varmaan syömään joka päivä jotain herkkuja ja sillain ja oon muutenki menossa vaan rentoutuu vähän ennen koulujen alkua niin en jaksa siellä ajatella mitään syömisiä :) En olis niin ok tän kans jos en ois varma että mää tosiaanki pystyn tähän. Muutki on pystyny, ei mulla voi olla mitenkään superhypersitkeet läskit ku en oo muutenkaan niin superhyper. Tai sitte just sen takia on mutta sitte määki oon jos saan ne poispois =)

Noniin tulipa taas höpötettyä vaikka ei pitäny morot :D lisään vielä loputki syömiset tohon edelliseen listaan.