Aah ku on jalat kipeet ku shoppailin monta tuntia! Ja silti tuntuu etten löytäny juuri mitään. Ostin jotain meikkejä, hiusvärin, rintsikat ja koulutarvikkeita. Onpa mukava mennä taas kouluun ku näkee kaikkia kavereita :)
Harmi ku en oo oikein löytäny uusia vaatteita, musta on tullu pihi ku on tullu enempi rahaa :D No eikait siinä, mun just pitääki säästää niitä.

Aamulla heräsin reippaana jo puoli kasilta ja lähin pyöräilee :) siis mulla on v*tun huono kunto ! Pari kuukautta sitte meni useampi kymmenen kilometriä eikä tehny yhtään pahaa, jalat ehkä vähän hellänä. Nyt ku oon lomalla vaan laiskotellu ni teki tiukkaa jo 10 :( Osasyy oli varmaan ku oli kylmä, mutta nyt en huijaa itteeni paska kunto mikä paska kunto :D
Sitte vielä jumppailin jtn 40 min =) Samalla ku kattelin Serranoita. Se on kyllä hyvä sarja mutta ne jaksot vois olla lyhyempiä ku ei niitä jaksa kattoa :D Pakko vaan silti aina ku oon jääny koukkuun.

Tosi hankalaa löytää hyvää koululaukkua :s Mietin sitä Marimekon perus olkalaukkua, mutta kaikilla on semmonen ni se on vähä tylsää ja sitte en oikeen tiijä onko se hyvä. Kokemuksia? :)

Ajattelin myös semmosta Dakinen reppua, mutta siis semmonen on vielä useammalla! Enkä sitäpaitsi halua reppua. Ääh :S Millasia koululaukkuja teillä on?


Harmi ku söin eilen ne loput mansikat :( Meillä ei siis oo mitään terveellistääää! Pitäsköhän lähtä käväsee kaupassa.. Voisin ostaa parit ProFeel raejuusto rahkat vai mitä ne oli ne on tosi hyviä =) Ois sitte huomenna aamupalaksikki.

Niin siiis siitä mun pitiki kirjottaa ku kaikki aina sanoo että kannattaa aamulla lähtä vaikka lenkille ennen ku on syöny, mutta mulle se ei ainakaan sovi. Tuntu että oksennan ku oli niin nälkä ja silleen :S Eli aamunen pyöräilyretki ei kyllä ollu mitään huvia. Huomenna ois just hyvä ku ois semmonen kevyt aamupala ni jaksais paremmin =) Vaan mitenköhän mun kunto kasvaa :D Olin ihan kuollu aamulla, en oo ikinä ollu niin kuollu ees cooperin jälkeen!

Tänään oon syöny:

- Happy Meal -aterian (juustohamppari, pienet ranskalaiset ja pieni juoma)
- Spagettia ja jauhelihakastiketta.

- paljon viinirypäleitä
- ohuen ohut kinkkusiivu (nää on niitä 5kcal/siivu :))

Joo taidan tästä lähtä sinne kauppaan, kävelen herkkujen ohi! =)


ps. tosi ankia ku käyttää jotain tommosta erikoista em. kursivointia ni se jää päälle ja hirveen monimutkasesti saa pois :D


Aiinii aamupaino oli 68kg, eli puoli kiloa oli lähteny painoa :) Toivottavasti ei oo huomenna tullu takas sen mäkkireissun jälkeen.